Pytania i odpowiedzi

1. Czy mogę szkolić się w domu?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami możesz przejść szkolenie teoretyczne samodzielnie w oparciu o materiały i multimedia, które wybierzesz. Weryfikacją twojej wiedzy jest egzamin teoretyczny w WORD. Więcej jak zdobyć prawo jazdy w serwisie portalnaukijazdy.pl.

2. Kto przygotowywał materiały szkoleniowe na tej platformie?

Nasze wydawnictwo posiada 20 lat doświadczenie w branży szkolenia kierowców. Stała współpraca z ekspertami, instruktorami nauki jazdy, instruktorami techniki jazdy oraz egzaminatorami pozwoliła na przygotowanie najlepszego merytorycznie materiału na rynku, który udostępniamy w tym rozwiązaniu.

3. Czy szkolenie elearningowe zawiera egzamin z pytaniami egzaminacyjnymi?

Tak , oferowane szkolenie zawiera oficjalne pytania pojawiające się w WORD na egzaminie państwowym.

4. Czy pytania w testach są takie same pytania jak na egzaminie?

Tak, w bazie znajdują pytania egzaminacyjne, które są na wykorzystywane na egzaminie państwowym. Jako jedyna firma posiadamy umowę licencyjną z PWPW SA. i ITS - podmiotami, które dostarczyły 100% bazy pytań zatwierdzonych przez ministerstwo. Te podmioty posiadają pełnię praw do ich publikacji. Na tej podstawie klient kupuje legalną i nadzorowaną przez te podmioty usługę

5. Ile kosztuje dostęp do usługi?

Wszelkie informacje w tym zakresie zamieszczone są w zakładce Kup teraz, proszę o spolszczenie nazw).


6. Czy posiadacie coś więcej niż aplikację do teorii?

Tak nasza firma to wydawnictwo, poza dostępem on-line w ofercie posiadamy materiały wydawnicze dostępne pod adresem: sklep.sphcredo.pl oraz dostęp do testów on-line stronie testy.portalnaukijazdy.pl. Zachęcamy również do odwiedzenia serwisu portalnaukijazdy.pl w którym możesz m.in. znaleźć lub ocenić ośrodek szkolenia kierowców, czy sprawdzić pułapki egzaminacyjne w Twoim mieście.


7. Czy z kursu mogę wyłącznie korzystać na PC?

Nie nasza aplikacja obsługuje również tablety i smartfony. Niestety w tym celu musisz mieć zainstalowany Adobe Flash Player lub inną aplikację obsługującą ten format.


8. Dlaczego nie można zrobić bezpośredniej płatności na wasze konto?

Sprawa płatności za pośrednictwem PayU ma dwie zalety, po pierwsze nie wiąże się z dodatkowymi wydatkami ponoszonymi przez klienta, a po drugie pozwala zautomatyzować obsługę systemu zamówień - klient ma dostęp natychmiast po dokonaniu przelewu (chociaż płatność nie jest jeszcze zaksięgowana na naszym koncie).


9. Dlaczego nie macie systemu płatności przez sms?

Sprawa sms wiąże się z dodatkowymi kosztami obsługi tej formy płatności, które wynoszą ok 50% wpłaty. Te koszty musielibyśmy scedować na klientów, co wiązałoby się z koniecznością podniesienia ceny dostępu do usługi.


10. Po co wam mój PESEL?

W przypadku osób fizycznych, w celu wystawienia poprawnej faktury wymagany jest numer PESEL (do niedawna był to NIP). Można pominąć ten obowiązek wpisując dowolny ciąg 11 znaków/cyfr.


11. W jaki sposób chronią Państwo moje dane?

Wszystkie dane użytkowników chronione są zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych. Zbiory są zgłoszone do GIODO, za ich bezpieczeństwo odpowiada ABI, pełniący również funkcję ADO w firmie.

Ostatnia modyfikacja: czwartek, 14 styczeń 2016, 12:24